Temat: Jak rozpoznać podmiot szeregowy i domyślny?
Pracujemy z podręcznikiem (str. 236-237) i zeszytem
1. Zapoznaj się z definicją podmiotu szeregowego i domyślnego.
Dziewczynki i chłopcy wzięli udział w konkursie. (podmiot szeregowy - więcej niż jeden wykonawca czynności)
Poszliśmy do muzeum. (podmiot domyślny - domyślamy się go dzięki zakończeniu czasownika; kto? - my)
2. Wykonaj polecenia: 3, 4, 6 str. 237
Hubert K. 5b
OdpowiedzUsuńAnastasiia Dzhuhan 5B
OdpowiedzUsuńMagda.Cz 5B
OdpowiedzUsuńKlaudia.B 5B
OdpowiedzUsuńNikodem Miecznik 5B
OdpowiedzUsuńMichał W 5B
OdpowiedzUsuńMichał Budzyński 5B
OdpowiedzUsuńRoland Wojciechowski 5b
OdpowiedzUsuńWiktor P
OdpowiedzUsuńOlena Mazura 5b
OdpowiedzUsuńWeronika M 5b
OdpowiedzUsuńPola J. VB
OdpowiedzUsuńKacper Maciejewski 5b
OdpowiedzUsuńRoland Wojciechowski 5b
OdpowiedzUsuńKevin
OdpowiedzUsuń