(zagadnienia na dwie lekcje)
Temat: Jak rozpoznać podmiot szeregowy i domyślny?
Pracujemy z podręcznikiem (str. 236-237), zeszytem oraz ćwiczeniami (str. 46 - 48)
1. Zapoznaj się z definicją podmiotu szeregowego i domyślnego.
Dziewczynki i chłopcy wzięli udział w konkursie. (podmiot szeregowy - więcej niż jeden wykonawca czynności)
Poszliśmy do muzeum. (podmiot domyślny - domyślamy się go dzięki zakończeniu czasownika; kto? - my)
2. Wykonaj polecenia: 3, 4, 6 str. 237
3. Uzupełnij zeszyt ćwiczeń
4. Pochwal się swoją pracą - prześlij zdjęcia.
3. Uzupełnij zeszyt ćwiczeń
4. Pochwal się swoją pracą - prześlij zdjęcia.
Emilia Apanasik Vc
OdpowiedzUsuńEmilia Olejarz
OdpowiedzUsuńLaura S.
OdpowiedzUsuńDominika Bzymek kl. 5c
OdpowiedzUsuńWiktor Jelonek kl. 5c
OdpowiedzUsuńMikołaj Wojtkiewicz 5c
OdpowiedzUsuńWiktoria Krasowska - Nowak 5 c
OdpowiedzUsuńMaja Kowalewska 5c -obecna
OdpowiedzUsuńKornel Lipiński
OdpowiedzUsuńZosia Dębicka 5c
OdpowiedzUsuńAlan Krysztofowicz 5c.
OdpowiedzUsuńdzień dobry
Marcel Karpowicz
OdpowiedzUsuńZosia Reszke-obecna
OdpowiedzUsuńKuba lipnicki 5c
OdpowiedzUsuńJulia Świerczewska 5c-obecna
OdpowiedzUsuńAleksandra Harasimowicz 5c - obecna
OdpowiedzUsuńNazar Balaniuk-obecny
OdpowiedzUsuńNikola Domowicz 5c -obecna
OdpowiedzUsuńOla Świerczewska-obecna
OdpowiedzUsuń