Łączna liczba wyświetleń

środa, 4 listopada 2020

6a

 6a - 05.11.2020 r.

Temat: Opis przeżyć wewnętrznych - ćwiczenia.

Lekcja on line o godzinie 10.45 (Meet) - zapraszam :)

1. Kontynuacja tematu: opis przeżyć wewnętrznych, wykonanie zadań w zeszycie ćwiczeń (str. 118 - 122)

2. Emocje we frazeologii

• strach chwycił mnie za ...

• ... szczękały mi ze strachu 

• ze wstydu chciałam się zapaść... 

• serce waliło mi jak ...

• wzruszyłam się do głębi ...

• oczekiwałam z bijącym ...

• wzruszenie odebrało mi ...

• poczuł ... u ramion

• czułam się jak w siódmym ...

• uśmiech rozjaśnił mi ...

• nagle zabrakło mi ...

• poczułam pustkę w ...

• serce łopotało mi jak spłoszony ...

• opanowała mnie czarna ...

• ... spadł mi z serca 

• wszedł z ... na ramieniu 

• roześmiał się od ucha ...



3 komentarze:

6b

  6b - 06.11.2020 r. Lekcja on-line o godzinie 13.30 (Teams) - do zobaczenia :) Temat: Tam, gdzie licho nie śpi… 1. Znaczenie słów Gandalfa:...