Temat: Jak rozpoznać podmiot szeregowy i domyślny?
Pracujemy z podręcznikiem (str. 236-237) i zeszytem
1. Zapoznaj się z definicją podmiotu szeregowego i domyślnego.
Dziewczynki i chłopcy wzięli udział w konkursie. (podmiot szeregowy - więcej niż jeden wykonawca czynności)
Poszliśmy do muzeum. (podmiot domyślny - domyślamy się go dzięki zakończeniu czasownika; kto? - my)
2. Wykonaj polecenia: 3, 4, 6 str. 237
Marta Błaż 5a obecna
OdpowiedzUsuńMichał Tarnowski Obecny
OdpowiedzUsuńZofia G.obecna 5a
OdpowiedzUsuńDawid Jankowski 5a obecny
OdpowiedzUsuńJakub Turtoń obecny!
OdpowiedzUsuńBartek.B obecny 5a
OdpowiedzUsuńKarol Rajner obecny 🌝
OdpowiedzUsuńKarol Rajner obecny 🌝
OdpowiedzUsuńKryspin Nowotnik obecny
OdpowiedzUsuńObecna, Iga Żółtańska 5a
OdpowiedzUsuńPatryk Żurek obecny pozdrawiam całą klasę 5aaa
OdpowiedzUsuńMichał Skiba obecny
OdpowiedzUsuńJakub Osek 5a obecny
OdpowiedzUsuńTymoteusz Z
OdpowiedzUsuń