(zagadnienia na dwie lekcje)
Temat: Jak rozpoznać podmiot szeregowy i domyślny?
Pracujemy z podręcznikiem (str. 236-237), zeszytem oraz ćwiczeniami (str. 46 - 48)
1. Zapoznaj się z definicją podmiotu szeregowego i domyślnego.
Dziewczynki i chłopcy wzięli udział w konkursie. (podmiot szeregowy - więcej niż jeden wykonawca czynności)
Poszliśmy do muzeum. (podmiot domyślny - domyślamy się go dzięki zakończeniu czasownika; kto? - my)
2. Wykonaj polecenia: 3, 4, 6 str. 237
3. Uzupełnij zeszyt ćwiczeń
3. Uzupełnij zeszyt ćwiczeń
Obecna Julia Sieroczek 5d
OdpowiedzUsuńJestem, Michał Kowalewicz 5d
OdpowiedzUsuńDzień dobry, Maks J.VD
OdpowiedzUsuńjestem,kornel S
OdpowiedzUsuńTomek T 5d
OdpowiedzUsuńObecna,Maja Rzaniecka 5d
OdpowiedzUsuńJakub Szczubkowski 5d.Dzień dobry.
OdpowiedzUsuńJestem Kuba M
OdpowiedzUsuńJestem Hubert Tarnowski 5D
OdpowiedzUsuńObecny Pajor Michał 5d
OdpowiedzUsuńObecny,Gabriel Okonowski5d
OdpowiedzUsuńJestem Emil.F 5d
OdpowiedzUsuńObecna Laura Sienkiewicz 5d
OdpowiedzUsuńObecna-Nadia S.
OdpowiedzUsuńobecna Estera.S
OdpowiedzUsuń